Vintage Taverna

Краят на рекламата, каквато я познаваме

Помните ли аудиокасетите, пазите ли ги?

Всички имахме колекции, имахме и любими касети с любими песни и се отнасяхме към тях с внимание и любов. По-късно настъпиха компакт-дисковете, които също са на път да изчезнат. Макар и много от нас да си пазят касетите и дисковете, времето тече в една посока и връщане назад няма. Никога няма да пуснем касетофона отново.

Прочети още...
SEO - Оптимизация за търсещи машини

SEO - Оптимизация за търсещи машини

Съществуването на уеб сайт, който не е оптимизиран за търсещи машини е безсмислено, защото той няма да бъде откриваем и съответно няма да бъде посещаван. Той просто няма да работи. Много са факторите, които влияят върху доброто класиране на  един уеб сайт в резултатите на търсачките. Off-page факторите, като входящи връзки и социални сигнали са едни от тях, но най-важни са on-page факторитe - оптимизирани мета заглавия и описания, правилна структура на URL адресите, ползваемост, оптимизирани вътрешни връзки, правилно форматиране на текстовете, скорост на сайта и др.

SEO конференция 2015

SEO конференция 2015

"Наричат го бизнес. Добре. Но то е дяволски лично."
/Кръстникът/

SEO конференция 2015 ме остави с впечтлението, че е различна. Не заради безупречната организация, високото ниво на лекциите и големия брой посетители, а заради това което остави тя у мен.

Прочети още...
Лого на фирма

Лого

Лого (наричано още емблема или фирмен знак) е графичен знак съчетан с текст, само знак или само текст. В идеалния случай логото трябва да бъде уместно - подходящо за продукта или дейността на фирмата (организацията), уникално, ясно, запомнящо се и просто. То трябва да е приспособимо и да стои добре върху всякакви медии - продукти, опаковки и рекламни материали.

Прочети още...