тирета в име на домейн

5 причини да избягваме тирета в име на домейн

Изборът на име на домейн е подобно на избора на име на бранд. То е нашата идентичност в мрежата и при избора му е добре да се спазват няколко основни правила, едно от които е да се избягват тирета. Защо трябва да избягваме тирета, особено ако брандът ни не съдържа такива?

Прочети още...
Георги Спиров – новото старо SEO

Контент маркетинг – новото старо SEO

След като Google наложи семантичното търсене и новите стандарти за качество на съдържанието в мрежата, общоприетите SEO практики бяха изхвърлени на боклука и трябваше да бъдат заменени с нови такива, носещи реални резултати. Фокусът се премести върху създаването на качествено съдържание и на сцената с гръм и трясък се появи контент маркетингът.

Прочети още...
Коя социална медия да изберем

Коя социална медия да изберем?

От доста време се наблюдава бум на социалните медии или както често ги наричат - социални мрежи. С течение на времето, популярността им не намаля, а дори се увеличи в пъти. Социалните медии намират приложение във всевъзможни неща от живота ни, като откриване на нови приятели, комуникиране с колеги, дискутиране на общи интереси, споделяне на снимки и видео и др., и не на последно място – за бизнес. Всяка социална медия има свой собствен стил, култура и общност. Всеки сам преценява коя му допада най-много, но не винаги точно тя е и най-подходяща за бизнеса ни. Всички имат предимства и недостатъци. Големият им брой прави нерентабилно поддържането на профили във всички, а и едва ли всеки има необходимото време и енергия за това. Ето защо, най-добрият вариант е да се фокусираме върху 2-3 социални медии, които ни носят най-високa възвръщаемост на инвестицията. Нека разгледаме най-популярните от тях.

Прочети още...
Георги Спиров - новото SEO

The SEO is dead, long live the SEO!

Някога имаше едни ключови думи и тяхната употреба беше основен подход на маркетолози и SEO специалисти при изграждането на техните кампании. С течение на времето и „замърсяването” на  SERP-а, компаниите притежаващи търсещи машини осъзнаха, че ключовите думи нямат голяма стойност, а истината се крие в целта на потребителя и смисъла на заявката за търсене.

Прочети още...