Интернет е бъдещето и за малкия бизнес

В съвременния свят над 75% от хората са онлайн. Дигиталната среда е огромна възможност за бизнеса. Чрез дигиталните канали можете най-добре да представите предлаганите от Вас стоки и услуги, при това точно на потребителите, които имат нужда от тях.

Друга голяма полза от онлайн присъствието е обратната връзка и инструментите за анализ, чрез които можете да подобрите асортимента и обслужването така, че те да отговарят на търсенето.

За съжаление, съществуват 2 мита в които някои собственици на локален бизнес все още вярват. Нека ги разбием.

Мит No.1: Локалният бизнес няма нужда от онлайн присъствие.

Абсолютна лъжа. Вие имате локален бизнес. Нека предположим, че потребител се нуждае от Ваш продукт и се намира във Вашия район. Ако не може да открие продукта, вероятно той ще потърси в интернет. Ако бизнесът Ви е добре представен онлайн, алгоритмите за локално търсене на търсещите машини ще доведат клиента точно във Вашия обект.

Мит No.2: Онлайн присъствието е скъпо.

Още една лъжа. Онлайн присъствието може да бъде не само евтино, но дори безплатно. Сайтовете на големите компании наистина са скъпи, но дори един малък сайт в който е представен бизнесът Ви, може да бъде от голяма полза при локално търсене. Освен това уеб сайтът не е единственият начин да присъствате онлайн. Регистрацията в Google My Business, локални директории и социални мрежи също са чудесна възможност да представите бизнеса си и и той да бъде откриваем. Регистрацията в Google My Bisiness, най-популярните социални медии и някои местни директории е напълно безплатна, а срещу малко средства, можете да имате и собствен уеб сайт.

Тенденцията е за в бъдеще хората да използват все повече интернет, а фирмите без онлайн присъствие ще имат все по-малък шанс да реализират продуктите си.

Дигитализирането не трябва да Ви плаши, то е чудесна възможност за постигане на бизнес целите. Освен за представяне на бизнеса си, можете да използвате дигиталните канали и за други цели, като представяне на продукти, директни продажби, налагане на бранда, обратна връзка и още много други.

Не губете повече време, а си осигурете солидно онлайн присъствие още сега. Ако не сте съвсем наясно какво да предприемете, винаги можете да се обърнете към дигитална агенция. Добрата агенция ще Ви предложи план, съобразен с нуждуте и възможностите на бизнеса Ви.