Краят на рекламата, каквато я познаваме

Помните ли аудиокасетите, пазите ли ги?

Всички имахме колекции, имахме и любими касети с любими песни и се отнасяхме към тях с внимание и любов. По-късно настъпиха компакт-дисковете, които също са на път да изчезнат. Макар и много от нас да си пазят касетите и дисковете, времето тече в една посока и връщане назад няма. Никога няма да пуснем касетофона отново.

Така е и с рекламата. На всеки е ясно, че традиционните медии и реклама отстъпват място на дигиталните. Някои още спорят дали моментът за изоставяне на конвенционалната реклама и поемането по нов път е дошъл.

Няма смисъл от спорове. Този момент е отминал.

Тези които се адаптираха бързо, останаха на пазара.

Тези които още упорстват, изостават и са на път да изчезнат.

Хубаво е все пак, че нищо не е загубено и по-добре късно отколкото никога. Трябва да приемем новата действителност с всичките и предимства и недостатъци. Всъщност недостатъкът е само един - че конкуренцията е неизмерима.

А предимствата са много. Моментът е сега.